Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Astrid Poolman - WaarBenJij.nu Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Astrid Poolman - WaarBenJij.nu

Stage in Zuid-Afrika

Lieve lezer,
Welkom op mijn blog! De komende maanden zal ik je via dit medium op de hoogte houden van mijn ervaringen in het buitenland.
Samen met Kylie en Linda ga ik vanaf 1 september drie maanden naar Zuid-Afrika toe. Ik ga les geven in Pretoria en Venda en natuurlijk is er ook tijd voor vakantie! Eén ding is zeker: vervelen zulken we ons niet (en mocht dat onverhoopt tóch gebeuren dan hebben we altijd nog een zwembad tot onze beschikking :)).

Recente Reisverslagen:

28 November 2014

Suid-Afrika het 'n spesiaal plekkie in my hart

23 November 2014

In ons Golfie deur die Krugerwildtuin

08 November 2014

'n Hartseer week

31 Oktober 2014

A whole new experience!

14 Oktober 2014

Kaapstad ek het jou lief!
Astrid

Via deze blog wil ik je op de hoogte houden van mijn ervaringen in Zuid-Afrika!

Actief sinds 01 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12778

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 27 November 2014

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: